Åpne mediehus – i flere varianter

Mediehverdag i TV2

Fra TV2s nyhetsstudio i Bergen.

For at ikke bare de store mediehusene skal kunne delta i kampanjen, er konseptet «åpne mediehus» også laget med tanke på små lokale mediehus.

Her er noen eksempler på forskjellige varianter å velge i hvis man vil delta med «åpne mediehus»:

  1. Fysisk åpne mediehus
  2. Mediehus som ”åpner seg opp” via egne publikasjoner og/eller sosiale medier
  3. Mediehus som går ut og informerer om sin virksomhet
    • Invitere seg inn på arenaer der unge er
    • Journalister/redaktører inn i skolen
  4. Mediehus som inviterer til debattmøter

 

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s